My Layout Site


...........................................................................

20 June 2010

AYAH...SELAMAT HARI BAPA.....


(hummm...aslnye nk lotak gmbor ayah sensorang
,tp xbyk plihan, jdi cik.aja ase ni gmbor yg sesuai...ayah nga mak...mmg xdapet nk dipisahkan)

tiap saat aku menghitung kerinduan terhadapmu…
hinggalah sekarang baru aku tersedar
ia sudah melimpah ruah….

kerana ayah aku disini
kerana ayah aku gembira
kerana ayah kuterasa bahagia…
ayah oh ayah

ayah…
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja

ayah…
ketika aku mengalah…
engkau semangatku
ketika aku sakit…
engkau penawarku
ketika aku bersedih…
kau air mataku
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu
selamat hari bapa kepada ayah…


***lebiyus ayah***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...