My Layout Site


...........................................................................

18 February 2011

kawan....maafkanku sebagai sahabatmu...!!!



.....didalam ribuan orang yang lalu-lalang dihadapanku...
...aku masih terasa keseorangan...kesunyian....dan kerinduan....
...yess, seriously....aku tersangat rindu zaman sekolahku...
....zaman dimana aku bersama kawan2.....
.......rindu dengan keriuhan sahabatku yang sentiasa menyapaku...
....bergurau senda....bergossip...dan bersedihh....
....rindu kamu sangat2....

......"rindu, call or sms lah mereka">>>aku dah tukar no.fon....
....."sunyi, kacau2lah mereka dengan komen2 kt fb">>>aku dah deactive akaun aku....
....."sepi, buzz la mereka kat ym..ko kan antu ym..">>>buzz...sengal...aku xde emel dorang...


****HAJAR, kenapa dengan engkau ni...****

....kerana ego ku, aku menjauhkan diri dari kamu semua....
...seboleh-bolehnya aku mahu pergi sejauh mungkin...
....jauh,sehinggakan bayangku, tidak kamu semua temui......
.....bukan kerana aku benci kamu semua...

....cuma aku malu untuk berhadapan dengan kamu semua.....
....kerana kenangan silamku yang kamu semua ketahui....
....yee....hal yang mana kamu semua tunggukan....
....aku malu...
.....jadi, maafkanku kawan seandainya, hari ini, aku jauh dari kamu semua....
....sesungguhnya, kamu semua tetap dihatiku....
....kenangan kite semua, masih jelas diingatanku.....

**aku berharap, satu hari nanti, aku kan bersama kamu semua seperti dulu....**
**berikan daku masa, untuk kite semua kembali bersama**


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...