My Layout Site


...........................................................................

15 November 2013

Lastly, POSTED ....

""Hari ni 11 Muharram..telah membuktikan bahawasanya POST ni tersimpan elok selama 1 tahun 10 hari mengikut tarikh tahun Islam 


Siti Nurhajar namaku
ku sangkakan diriku se'kuat' Siti Hajar, isteri kepada Nabi Ibrahim
jika dilihat luarannya,mmg la kuat...
""o'oo...jangan tengok sy mcm tu..sy belum overweight, okey.."""...hehehe....
....tetapi hakikat sebenar...
aku masih terumbang ambing mencari erti siapa diri aku sebenarnya
dan mencari siapakah pemilik hatiku sebenarnya
5 years ago...i have met with someone...
someone who is really make me forget about my 'bad diary'
started, be my fren....then, be my 'abg angkat'....at the end, be my 'ehem2'
percaya atau tidak..."I'm in love with him"
bermula dri 16.7.2007, day or night..at YM we're having our date...alalallaal...
story about that..sharing about this...chit-chat about everything
utk sekian kalinye...percaya atau tidak...I never seen his face...I dont know his figure
ahhh....cinta itu buta...dengan hanya berbual setiap malam aku yakin dia lah pemilik hatiku
dengan sebuah janji...ku tunggu saat dan ketikanya...
tetapi..disaat masanya makin tiba....
salah faham telah terjadi...
ape yang dilihat tidak sama dengan ape yg sebenarnya...dia bukan sesiapa bagiku...
mungkin kami mesra..tapi tidak seperti yang kau jangkakan
mana mungkin ku mahu hancurkan impian yang kuimpikan utk bersamamu
...arghhhh....
kata2ku dianggap hanya alasan untuk pertahankan diri
dengan ketegasannya...aku terpaksa mengikut keputusannya....mungkin ini memang salahku yang telah mengganggap hal itu biasa bgiku...aku terlupa akan hatinya....aku akur
1 muharam 1434
segalanya berakhir
tiada ape yang aku tagihkan...hanya sebuah persahabatan...
persahabatan yang tak mungkin akan ade pengakhirannya
ape yang akan terjadi padaku di hari mendatang..
hanya mengikut arah tiupan angin
umpama lalang yang tiada haluan
hati ini yang baru mulai kenal rasa cinta itu,,baru belajar memberi ruang kepadamu
..kembali usang tiada penghuni..
....nampaknya...
aku kembali dengan caraku
cara ku yang ku tinggalkan sejakku bertemu denganmu
"aku takkan mencari.....yang mencariku...akan ku cuba untuk menerima"
maka..kembalilah aku...aku...hhehe..."tiada perasaan"....
welcome 2013...I'm coming..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...