My Layout Site


...........................................................................

08 January 2014

Berakhirnya Sebuah Mimpi


Bila sebut sal mimpi, mesti orang akan cakap camni...
"rileks ar, mimpi tu kan mainan tido je"
tapi bagi aku satu mimpi ni macam sebuah cerita yang ada maksudnya 
KENAPA???
sebabnya, mimpi ni bersambung2..seakan ade 'hal' yang hendak disampaikan
oke..oke...camni mimpinya..>>

bermulanya mimpi aku macam ni:::
aku berkenalan dengan seseorang...wajahnya seakan aku kenali..
orang disekeliling aku,juga turut aku kenali dan tempat dalam mimpi aku jugak aku cam...
tapi "Dia" lam mimpi ni x bercakap pun walaupun sepatah perkataan..
cara "Dia", perlakuan "Dia" dan pemakaian "Dia' memang seakan pernah nampak sebelumnya

setelah beberapa lama jarak masa...mimpi itu bersambung::::
kali ni, kami makin rapat dan sangat bahagia, susah la nak gambarkan betapa bestnya bersama dia walaupun dalam mimpi...dia sangat sempurna dipenglihatan mataku..hampir seiras dengan ape yang aku selalu impikan...

::: tidak ku sangka, Idani 'my kazen' pon de termimpi sal dia:::
awalnye aku x cerita pun kat Idani pasal "Dia" 
tetapi perwatakan "Dia" yang Idani mimpikan memamg sama dengan "Dia" yang dalam mimpi aku...
Haishhhhh.....
dalam mimpi Idani tu aku kawen dengan "Dia"...ahahha
Seriuosly..klakar kot...<>>

::::Mimpi yang seterusnya::
o'ooo....dalam mimpi tu kitaorang gaduh...gaduh...
percaya atau tidak...msa bgun dari tidur,.kat mata siap da air mata..
itu membuktikan memang gaduh besar ngan "Dia"..sobb..sobbbb..
tapi yang peliknye kan, gaduh pon "Dia" tetap x bercakap...hahaha...bisu ke ape dia ni ea...hik2
penutup mimpi malam tu ialah:::
"Dia" hilangkan diri...hingga aku x dapat kesan

:::Ingatkan mimpi itu tamat disitu::
tapi beberapa malam yang lepas...mimpi itu datang lagi...
"Dia" dah jadi suami aku...chewahhhh...
dan berlatar belakang masjid..
"Dia" menyuruhku menunggunya disini untuk seketika...
<<<
Pergilah dia mengerjakan tugasan yang dikatanya sangat penting itu...tetapi...
diketika itu..bersama nya ada seorang wanita yang turut aku kenali...
hilanglah mereka dari pandanganku...
dari siang berganti malam...malam berganti hari...
"Dia" hadir...namun membawa berita sedih...
"Dia" telah mengahwini wanita yang bersama "Dia" tadi..
dan tanpa mengendahkan keadaan sekeliling...
aku berlari membawa hati yang retak seribu...


:::pada firasat aku...itulah pengakhiran mimpiku::
tetapi pertanyaan didalam hati aku
SIAPAKAH "DIA"???
MENGAPA "DIA" SELALU MUNCUL DALAM MIMPI AKU???
DAN KENAPA SAD ENDING???

::: pernah org cite, kalo lam mimpi org tu x bercakap, bermakna orang tu benar2 wujud...dan kalau dia bercakap, tu setan..heheh..jadi, pengakhiran mimpi aku sbenarnya bukan macam tu,...jadi bukan dia yang kawen lain tu kan...dan, sebenarnya, sesungguhnya, mimpi2 ni mengingatkan aku pada seseorang yang pernah aku kenali, tetapi tidak pernah aku melihat wajahnya...pengceritaan mimpi ni lebih kurang dengan kisah aku dan dia...dan akhirnya sekarang dia dah jadi suami kepada isterinya..>>>senget tol la ayat aku ni..ahaha..xpe asalkan aku paham<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...