My Layout Site


...........................................................................

22 November 2013

Disebalik hilai tawa


 Sekarang cik.Aja...dah bekerja...
...setelah berpindah tempat kerja beberapa kali...
Assistant Manager KFC....Trader Forex...n etc
rasanya kat sini leh stay lama kottt....
tapi lam kepala 
still looking for a new job
opss nope...
in the right term is looking a new opportunity to make my live more perfect !!

ermm..tapikan..x tahu la kenapa...terasa kehidupan ni semakin boring
bukak lappy pon cam xde yang menarik
memang boring sangat2.
sampaikan buat kerja pon boringgggg..aiseyman..seriusly b.o.r.i.n.g.... 


apa yang teringin sangat sangattttt disaat ni ialah 
nak ade orang yang temani aku...
just temani sekadar bergurau senda..
yang leh layan hotak ak yang kacau bilau nii...
oke..be honest la kan...aku suka kawan dengan doktor nii...hehehe
he's so open minded...dan omong2 zero ala2 nk bukak zoo negara gitu..
aku ingatkan gurau senda tu berpanjangan..
tapi, terbengkalai sbb dia nak more than pengyou...
sorry...i cant...
dan yang membuatkan aku terus sembunyikan diri adalah, 
dia adalah orang yang dikenali ramai..
dan paling terkejut,
mostly my frens are his mutual friends
dan yang teramat terperanjat...
my cousin classmate dia.. OMG...
jadi..by hook or by crook..
i've to go...bye2 doctor semut...untuk sekian kalinye aku sendiri lagi....
dan b.o.r.i.n.g lagi...


ape2pon... 
ni pesanan untuk awk yang pernah jadi doktor semut tu ye::::
awak..thanks coz be my friend, walaupun x smpai dua minggu..
awak..walaupun awk dah unfriend sy...
sy tetap anggap awk kwn sy sbb 
semut kt umah saya really need u to treat their sickness..hehehe
slepas sy lari dari awk...sy selidik ttg dri awk...
dan jwapannya..mmg patut sy lari dari awk..
awk sgt baik...background awk pon baik..dan skrg awk dlm golongan yg baik
sy kan doakan awk berjaya...
dan  sy rasa awk mampu mengikut langkah mujahid ammar
dan x mustahil nama awk kan tertulis dalam newspaper lgi...
""sy de bca lah newspper sal awk..ehehe.""

"GETTING BORED...PLEASE CONTACT MOM AND DAD ...."
"DONT FORGET TO SUJUD TO ALLAH swt..."

hah...sbelum terlupe..
seriusly, ak terasa nak sangat2 meronda malam2 ngan kereta...
tapi aku nak duduk kt seat belakang sambil bukak tingkap luas2...pejam mata
dan kereta tu meluncur laju merentasi jalan tanpa ade destinasi...
dengan angin malam yang menyapa wajahku
dan akhirnya biarkan aku tertido dengan aman lam kereta....
yee...aku nak sangat2 cmtu..
dan korang pon leh bayangkan betapa traffic jem nye hotak aku saat ni..
sebab ape yg aku nak hanya ketenangan.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...